The world is ugly, but you're beautiful.

辛老师因为对公众健康的贡献被授奖。17年的视频。开头卡了一截。油管有自带英文字幕,所以直接根据字幕翻译了一下,不是很精准。手机不知道怎么嵌入字幕。直接放在下面了。只是为了分享一下这个充满自豪感和责任感的金毛辛。原链接在评论。

hello I'm so so honored to be given this

你好,我很荣幸能得到这个奖

award the very first of all I ever got

实际上一开始他们说的是

actually said to Martin Sheen so apart
给“马丁·辛”

from anything I'm just relieved that my

所以不管怎么样,我都松了一口气

name is spelt rightly on it so that's

对于这个拼写正确的名字。

fantastic but the real honor is for me

真是太棒了!但对于我来说真正的荣誉是,

to be involved with an organization like

加入像这样的组织

the Royal Society for the public's

皇家社会公共健康协会。

health the work that they do is

他们所做的工作是不可思议的。

incredible I'm very proud of the work

而我为这项工作感到自豪

that I'm in the privileged position to

我的特殊地位让我能够

be able to do with them I feel like any

和他们一起工作。

any work that's being done to create a

我感觉任何为创建一个

more equal fair and equitable Society is

更平等的公平与公正社会所做的事,

something that I want to give whatever

是我无论如何都想要

support I can give I feel a real

支持的。我真实地感觉到,

responsibility that I do have some kind

我的确有某种责任去

of a platform that I can use to share

利用一个平台来向他人分享

with other people

这些。

and I really am grateful to the Royal

我真的很感谢RSPH,

Society for the public's health for

他们能够

allowing me to share my platform with

允许我利用这样的平台来分享

this so thank you so much for this it's

这些。所以非常感谢你们。

a it's a huge honor and it's an

这是一个巨大的荣誉,

inspiration to keep doing more and more

这激励着我去做更多。

I've only just scratched the surface of

我只是触及了表面,

what hopefully I'm able to help with so

希望我能够有所帮助。

thank you

谢谢你们!

评论(6)
热度(44)
  1. 共2人收藏了此视频
只展示最近三个月数据
© yize | Powered by LOFTER
回到顶部 ∧